Mole se posetioci bloga da poštuju autorska prava!

Monday, November 5, 2012

И стар. И болестан. И сам.


Она је нешто посебно. Нисам је сачувао.
            Обрадовала ме је кад се појавила. Јесте ли видели некад воћку која тек сазрева, али мами, голица својим младалачким сјајем и опојним мирисима?
Више је нема. Срећа је трајала кратко. Опет сам сам. И стар. И болестан. И сам.
      Пут до ње је кратак. Ако одем, са њом ћу бити вечно. Она ће ме примити у наручје своје, сигурно, као смрт. А ја? Не! Не смем! Љубићу је свим срцем својим, свом душом својом, али нећу је волети као самога себе.
      Говорио сам јој:
      - Старији сам од тебе деветнаест година!
      - Не требам ти! Груб сам, лицемеран и себичан.
      - Нађи млађег, бољег!
      - Иди, не волим те! Ти си искушење, мој немир и страх!
      - Повредићу те! Изазваћу несрећу!
      - Мучиш ме! Мрзим те!
Прошла ми је прстима кроз браду, повлачећи их горе, изнад очију, по борама. Зајецала је. Шапнуо сам јој:
      - Остани. Сам сам! Плашим се себе!
      Нестала је као привиђење.

1 comment :

  1. Na XI konkursu za najkraću kratku priču, koji je organizovala izdavačka kuća ,,Alma'' u saradnji sa ,,Beografitima'', pripovetka ,,I star. I bolestan. I sam.'' našla se među odabranim i nagrađenim pripovetkama u zbirci ,,O malim i velikim stvarima'' u oktobru 2012. godine

    ReplyDelete